Menjava, vračilo in pritožba Zadovoljstvo naših strank je izjemno pomembno, zato se svoje delo trudimo opravljati po najboljših močeh. Kljub našim prizadevanjem pa ne gre vedno vse po načrtu. Napake smo v vsakem primeru pripravljeni popraviti, zato stranke izdelke lahko zamenjajo/vrnejo/reklamirajo. Če želiš izdelke zamenjati, vrniti ali reklamirati, zahtevo vnesi s klikom na spodnji gumb: Osnovne informacije: VRAČILO IZDELKOV Zahtevek za vračilo izdelkov je treba oddati prek spletnega obrazca. Kupec lahko izdelke vrne v 100 dneh po njihovem prejemu. Vrnjeni izdelki ne smejo biti nošeni in oprani ter morajo imeti originalno embalažo in etikete. Vrniti je mogoče tudi spodnje perilo in kopalke (pod pogoji iz točke 2). Ženske kopalke morajo imeti originalno higiensko nalepko. Naslov za vračilo bo vključen v navodila, ki jih stranka prejme po izpolnitvi spletnega obrazca. Kupec izdelke vrne na lastne stroške. O prejemu in obdelavi vrnjenih izdelkov bo kupec obveščen po elektronski pošti. Kupnina za vrnjeno blago bo kupcu povrnjena v 14 dneh po dostavi izdelkov na navedeni naslov. ZAMENJAVA IZDELKOV Zahtevek za zamenjavo izdelkov je treba oddati prek spletnega obrazca. Kupec lahko izdelke zamenja v 100 dneh po prejemu blaga. Vrnjeni izdelki ne smejo biti nošeni in oprani ter morajo imeti originalno embalažo in etikete. Zamenjati je mogoče tudi spodnje perilo in kopalke (pod pogoji iz točke 2). Ženske kopalke morajo imeti originalno higiensko nalepko. Naslov za menjavo bo vključen v navodila, ki jih stranka prejme po izpolnitvi spletnega obrazca. Kupec izdelke vrne na lastne stroške. O prejemu in obdelavi menjanih izdelkov bo kupec obveščen po elektronski pošti. Želeni novi izdelki bodo nato poslani stranki na naše stroške. Ob zamenjavi izdelkov kupec prejme račun, ki pa je zgolj informativne narave in ne pomeni, da bo moral kupec izdelke ponovno plačati. Zamenjava izdelka za drugo velikost je možna le enkrat. Če tudi nova velikost ni zadovoljiva, lahko kupec izdelke vrne v skladu z zgornjimi navodili (glej VRAČILO IZDELKOV). REKLAMIRANJE IZDELKOV Zahtevek za reklamacijo je treba vložiti prek spletnega obrazca in upoštevati spodaj navedena navodila. Zahtevke običajno rešimo tako, da stranki kupnino vrnemo v 14 dneh po zaključeni obdelavi reklamacije.