Kako se je iztekel Nogavični izziv 2021 Cilj vsakoletnega Nogavičnega izziva je podpreti ljudi z Downovim sindromom in ozaveščati o tej genetski motnji. Kaj smo dosegli z Nogavičnim izzivom 2021: Ustvarili smo informativne spletne strani v 14 jezikovnih različicah, ki jih je obiskalo skoraj 470 000 ljudi. Zahvaljujoč vsem vam smo tudi zbrali 20 552,90 € za naslednje organizacije: Down Syndrome International, Evropsko združenje za Downow sindrom in Slovaško združenje za Downov sindrom, ki podpirajo ljudi z Downovim sindromom in njihove družine. Podarili smo 300 parov živahnih nogavic 11 organizacijam, ki podpirajo ljudi z Downovim sindromom. Več kot 70 člankov na temo Nogavičnega izziva in ljudi z Downovim sindromom je bilo objavljeno v medijih, dosegli so do 11 233 000 ljudi. Ustvarili smo 14 Facebook dogodkov v 14 evropskih državah. Pripravili smo 95 Facebook objav v 14 državah. Na Instagramu smo pripravili 118 objav in zgodb v 7 državah. Delili smo 6 videov na platformi TikTok in 3 objave na Twitterju. Več kot 7.500 fotografij s ključnikom #NogavicniIzziv je bilo deljeno prek družbenih medijev. Različne organizacije, slavni, športniki in vplivneži so se pridružili letošnjemu Nogavičnemu izzivu. Želimo se zahvaliti vsem, ki ste letos sodelovali v Nogavičnem izzivu ter podprli ljudi z Downovim sindromom in njihove družine. Verjamemo, da jim bodo ti prispevki pomagali pri integraciji v družbo in jim omogočili, da bodo živeli bolj polno življenje.